niedziela, 4 grudnia 2011

Tego jeszcze nie było!

- Cześć, jestem A. i przyszedł do mnie Mikołaj.
- Czeeeeeść A.
Z jakiegoś powodu rok temu o mnie zapomniał, a przecież wszystkie dzieci nasze są... nawet te duże. Chciałam kota, to dostałam - Kota Simona z naręczem świąt, które będziemy razem obchodzić:

Dzień Sprzątania Biurka
Dzień bez Toreb Foliowych
Dzień Pizzy
Światowy Dzień Kota (należy mu się)
Dzień Spania w Miejscach Publicznych (na pewno nie tego drugiego na s?)
Dzień bez Mięsa
Dzień Czekolady
Światowy Dzień Żółwia
Święto Muzyki
Dzień Włóczykija
Międzynarodowy Dzień Osób Leworęcznych
Dzień Pracoholików
Dzień Bloga
Dzień Dobrej Wiadomości
Dzień Ryby (no niech mu będzie)

i mnóstwo innych po drodze, no ale sami przyznajcie - te są NAJważniejsze.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

ShareThis